Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

Το ελαφρό της σώμα

Το ελαφρό της σώμα
είναι το τέλος του κόσμου;
είναι ένα λάθος
ένα έδεσμα που ολισθαίνει
ανάμεσα στα χείλη μου
κοντά στον καθρέφτη
μα ο άλλος σκεφτόταν:
δεν είναι παρά ένα περιστέρι που ανασαίνει
όπως και να 'χει
εδώ που είμαι
κάτι συμβαίνει
σε μια θέση ορισμένη απ' τη θύελλα

Κοντά στον καθρέφτη είναι ένα λάθος
εδώ που είμαι δεν είναι παρά ένα περιστέρι
μα ο άλλος σκεφτόταν:
κάτι συμβαίνει
σε μια θέση ορισμένη
ολισθαίνοντας ανάμεσα στα χείλη μου
είναι το τέλος του κόσμου;
είναι ένα έδεσμα όπως και να 'χει
το ελαφρό της σώμα ανασαίνει απ' τη θύελλα

Σε μια θέση ορισμένη
κοντά στον καθρέφτη που ανασαίνει
το ελαφρό της σώμα ολισθαίνει ανάμεσα στα χείλη μου
είναι το τέλος του κόσμου;
μα ο άλλος σκεφτόταν: είναι ένα έδεσμα
κάτι συμβαίνει όπως και να' χει
απ' τη θύελλα δεν είναι παρά ένα περιστέρι
εδώ που είμαι είναι ένα λάθος

Είναι το τέλος του κόσμου που ανασαίνει
το ελαφρό της σώμα; μα ο άλλος σκεφτόταν:
εδώ που είμαι κοντά στον καθρέφτη
είναι ένα έδεσμα σε μια θέση ορισμένη
όπως και να 'χει είναι ένα λάθος
δεν είναι παρά ένα περιστέρι
που ολισθαίνει ανάμεσα στα χείλη μου

Δεν είναι παρά ένα περιστέρι
σε μια θέση ορισμένη
εδώ που είμαι απ' τη θύελλα
μα ο άλλος σκεφτόταν:
ποιος αναπνέει κοντά στον καθρέφτη;
είναι το τέλος του κόσμου;
όπως και να 'χει είναι ένα έδεσμα
κάτι συμβαίνει
είναι ένα λάθος
που ολισθαίνει ανάμεσα στα χείλη μου
το ελαφρό της σώμα


Ghérasim Luca
πηγή: Τεφλόν, Ποιητικό σκεύος και όχι μόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου