Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Ημερολόγιο. Σχοιζοφρενικά συμπτώματα

1. Ο Captain Beefheart μου στέλνει τηλεπαθητικά μηνύματα μέσω του μουστακιού του. Το μουστάκι του μπλεγμένο στους νευρώνες μου, μεγαλώνει ή μικραίνει ανάλογα με τη μουσική που ακούω.
2. Ακούγοντας το "Hair Pie, Bake 1": το κεφάλι μου αλλάζει μεγέθη.
3. Η γάτα είναι ρομπότ.
4. Μυρίζω κάναβη, εμετό, σκουπίδια, αφρό ξυρίσματος, κόπρανα, σαπίλα.
5. Η θεότητα Αννέτα ζει μες στο κεφάλι μου.
6. Με ξέρουν στην τηλεόραση και αφήνουν υπονοούμενα για μένα.
7. Η ζαλάδα είναι υποβολιμιαία από πράκτορες.
8. Το ράδιο με λέει τρελό.
9. Όλοι στη γειτονιά είναι πράκτορες, ή ηθοποιοί που παίζουν ρόλους.
10. Μου έχουν εμφυτεύσει κοριούς στο κεφάλι.
11. Άγιος Ισίδωρος (βοηθός Αννέτας) και θηλυκός δαίμονας Λουίζα (βοηθός Εωσφόρου).
12. Οι χρήστες στο φόρουμ δεν έχουν σχιζοφρένεια, είναι ηθοποιοί.
13. Σολιψισμός.
14. Έντομα μες στο κεφάλι, πίσω από το μέτωπό μου.
15. Η τηλεόραση λέει ό,τι σκέφτομαι: Βιζυηνός, Αλόγιστος, ζώα, αποστολή, του τρελού, σχιζοφρενής, θα μας σφάξει, 52, έχεις όλα τα προσόντα να πας μπροστά.
16. Μια γάτα στο σαλόνι.
17. Δυο τσιγγάνοι κάνουν σεξ, μια γριά τρομακτική, κ.λπ.
18. 2 γάτες, βροχή στο δέρμα, φλας μηχανής, αίσθηση ούρησης στα πόδια.
19. Μου μιλάνε οι Ιησούς, Μεχέρ Μπάμπα, Τσαϊτάνγια Μαχαπράμπου.
20. Ο Ιησούς στην αγκαλιά της μάνας του, τα κεφάλια τους φλέγονται.
21. Παρουσιάστρια είπε "ναι" όταν τη ρώτησα αν της αρέσω. Της έστειλα στο Instagram.
22. Έστειλα στη δημοσιογράφο, ρωτώντας την αν με παρακολουθεί από την τηλεόραση.
23. Αμάξι θα με απαγάγει.
24. Αίσθηση στην πλάτη μιας ματιάς, με παρακολουθούν.
25. Όλα τα όντα του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος είναι μονάχα εγώ. σε άλλες μορφές.
26. Η μεγαλειώδης όπερα Licht άνοιξε τον δρόμο για την άφιξή μου ως σωτήρα του κόσμου.
27. Η πρώην ψυχίατρος μού μιλάει τηλεπαθητικά.
28. Ετοίμασα το σπίτι για την άφιξη μιας γυναίκας που δε με ξέρει.
29. Θα με πυροβολήσουν με sniper.
30. Ένα αόρατο μάτι με παρακολουθεί από τον ουρανό. Τους δείχνω το μεσαίο δάχτυλο.
31. Φωτεινός άγγελος κυρίου.
32.Εξωγήινοι με παρακολουθούν και διαβάζουν τη σκέψη μου.
33. Διήγηση όσων κάνω και σκέφτομαι.
34. Ο Αλόγιστος (παιδαριώδης ηβηφρενής) με κάνει να λέω ασυναρτησίες, να κάνω ανόητες γκριμάτσες και χειρονομίες, να φωνάζω, να γελάω, κ.λπ.
35. Matrix
36. Ο Εωσφόρος εισάγει δολοφονικές και αυτοκτονικές ιδέες στο μυαλό μου.


Θανάσης Αθανάσιος
πηγή: Τεφλόν, Ποιητικό σκεύος και όχι μόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου